lördag 22 mars 2008

lite lagom håglös

Vi firade långfredagen uppe i ö-våla. Hade tänkt träna lite både under fredagen och idag, innan vi åkte hem, men vädret lockar inte till utomhusaktiviteter. Väl hemma gick jag ut och körde några posstitioner (med en liten krummelur som trängde sig imellan mitt ben och Dino = bra störning). Vi höll säkert på i staxt under 3 minuter...
Imorgon bär det av vid 7-tiden. Ska träffa PTn vid EBK ca 8.15 för lite lagom uppvärmning och så börjar vi väll vid 9. Sedan är det jobbet som väntar och som avslutning på dagen är det middag hos svärisarna.

Ha det!

Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska hålla tummarna där jag ligger kvar i den varma sängen. Nästa gång du tävlar så får det vara väder som passar min kropp!

guling&smågrabbarna sa...

Ska fösöka med vädergudarna nästa gång. Ta nu hand om kroppkakan ordentligt. Det är 'svinkallt' där ute just nu (-10). Men den gula tycks inte bekymra sig, bara matten (och Krummeluren).