torsdag 27 september 2007

otroligt vad ett litet 'klick' kanske kan göra

Nu är det bevisat IGEN! Jag kommer aldrig att få anstälning som datatekniker det är ett som är sant. Jag satt å försökt bekanta mig med denna blogg, som jag tycker är lite bökig å så. Rätt vad det var; vipsele pankaka; hur som så popar det upp ett fönster med kommentarinställningar... Efter att ha dumstirrat på sidan några sekunder så får jag se en scrollruta/gardin med titeln 'kommentarsinställningar'. denna var inställd på 'endast registrerade' så jag klickade glatt på varianten ' vem som helst' istället.
Inte vat jag men kasnske denna lilla magiska fingervals har trollat. Ni får la pöve...
/Hanna (nätes okrönta drottning)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho, nu kan jag logga in som "Övrigt" och det verkar gå hur bra som helst (har inte tyckt på "publicera din kommentar" än...)

Hoppas du fick en skön stund i soffan och att inte all luft gått ur dig nu, vare sig efter våra fem träffar eller dagens utmaning.

Imorgon hoppas jagkunna börja träna budföring och framåtsändande så smått. Det blir ju lite roligare med träningen om man inte tragglar samma saker hela tiden :)

Anonym sa...

Fast något konstigt blev det tydligen, för jag skrev in adressen på min websida men då kommer adressen till Goldenklubbens sida upp istället. Kanske krävs det ytterligare något klicka från din sida.....

Anonym sa...

Hmmmm, va underligt (med GRK istället). Jag får väll försöka uppbåda en ny intresse sattsning och pilla vidare på alla olika små varianter på denna sida. Fast det blir senare för nu ska jag till jobbet.
/H

guling&smågrabbarna sa...

Jag hoppade helt enkelt över att skriva någe i fältet namn och webbadress (det fungerade). fast då heter man ju anonym. Inte vet jag får ta tag i detta så smått.

/H

Anonym sa...

Ähh, byt blog med Fias hjälp nästa vecka istället :) /B

Anonym sa...

Testpilot från Jämtland