onsdag 6 augusti 2008

vatten unde broarna...

...har det runnit mycke sedan jag sist skrev på bloggen. Som så många andra gånger är det många olika faktorer som inverkar i mitt 'inte visa mig på nätet'. Jobbet kräver sitt och då ffa eftersom det börjar dra i hop sig till slutspurt. Mycket som skall hinnas med innan dagen D som närmar sig allt mer.
Hunden (den gula) är anmäld till div olika prov och tävlingar så här behövs det tränas, putsas och slipas. Altanbygget fortskrider och här måste jag ju absolut vara med och inte bara lägga näsan utan snarare hela min lekamen i blöt (detta tar tid må ja säga!).
Hur somelle hur så går det bra på alla fronter känns det som. Eller så är jag helt enkelt inte mottaglig för negativa vibbar just nu.
Denna veckan har jag tagit ledig, vilket då innebar att jag lyckades hålla mig från jobbet hela måndagen. På tisdagen gick det inte lika bra men jag kom ifrån efter 4 timmar. Idag håller jag mig sysselsatt hemma med städning och service till mannen som leker med grävaren ute på tomten. I mogorn ska jag börja packa ihop saker för avfärd mot GS, där jag ska deltaga på en mocktrail-funkis-utbildning fr-lö. Hem lö em å då bara måste jag få till något slags träningspass!!! Hundarna kommer att få vara hemma med mannen när jag är på GS.

Ha det!

/Hanna

10 kommentarer:

Anonym sa...

All I can say is nothing because your blog is not interesting to read.

Anonym sa...

Kul när folk ändå tar sig tid att skriva när de tycker en blog är ointressant att läsa.....

Hoppas utbildningen i helgen blir bra. Hör av dig om du vill få till någon träning med filmning med tillhörande filmtittning och analys någon gång efter helgen. /Birgitta

guling&smågrabbarna sa...

Helgen blir nog svår då jag kommer att vara singel. Djuren får stanna hemma med mannen.
/Hanna

Anonym sa...

Ledsen om jag smittat dig med min eländiga förkylning. Hoppas du blir av med den fort!

Anonym sa...

Hur var utbildningen?
//A-L

Anonym sa...

... apropå "649 lotto results" ...
Det är nog ingen person som sitter och skriver utan ett auto-meddelande - typ virus ...
//A-L

Anonym sa...

Ja jag hoppas innerligt att ingen av er 'klickar' på 649....
Håller på att samla ihop en tankesnurra för nedplitande. Ang skärpa, inlärning, mjuka och mindre mjuka sätt och momentuppfattning hos olika raser. Kan ju bli hur som känns det just nu.
Fast det kommer kanske inte förens nästa vecka för denna vecka är det lkl3 start och kkl start som gäller.
Så ni som hinner läsa detta; håll tummarna både ons och to.
/Hanna

Anonym sa...

Hos Birgitta såg jag att Lkl3 debuten innebar ett superfint 1:a pris - Stort Grattis! Så nu är det bara att invänta vad du skriver om KKL ...
Utan att chansa alltför mycket törs jag nog dra i med ett Grattis där också ... ;)
//A-L

Anonym sa...

Jättegrattis till det suveräna resultatet i lydnad III! Hoppas att det gått bra idag också! /Jörgen & Macko

Anonym sa...

Nu har nog det mesta vattnet runnit bort och det är ebb under broarna....
Skulle vara kul med en uppdatering ;-)
/Birgitta